Some Odd Girl - Santa's little helper



Hello my friends! New Christmas cards? Yes, please! This year I'm working as a busy bee on Holidays projects and I'm very proud of myself... let's hope that my mojo won't leave me! The main character of today's cards is Santa's Helper Tobie digi stamp by Some Odd Girl, which I colored following two different color palettes.

Ciao amici! Volete vedere nuove card natalizie? Sì? Beh, quest'anno mi sto impegnando moltissimo sul fronte card natalizie e sono molto fiera di me per questo... speriamo che lo spirito creativo non mi abbandoni! Il protagonista principale delle card di oggi è Tobie vestito da aiutante di Babbo Natale di Some Odd Girl, che io ho colorato con due diverse palette di colori.


First of all, I printed Tobie on white cardstock, colored it with alcohol markers and fussy cut. I also printed a small-sized one and I used my prismacolor pencils on it.

Prima di tutto, ho stampato Tobie su del cartoncino bianco, l'ho colorato con i pennarelli ad alcol e l'ho ritagliato. Ne ho anche stampato uno più piccolo ed ho utilizzato le matite prismacolor.


I colored one image with mint, grey, white and silver shades, while the second one with more traditional colors for Christmas, such us red, green, white and gold. I chose coordinating patterned papers to finish both cards.

Ho colorato un'immagine con le sfumature del turchese, grigio, bianco e argento, mentre la seconda con colori più tradizionali per quanto riguarda il Natale, come rossi, verdi, bianchi e oro. Ho scelto poi delle carte patterned che ben si coordinassero ai due soggetti.


This face just makes me smile: it makes me think of me and my brother, since we did the same when we were children and focus on a job!

Questa faccetta mi strappa sempre un sorriso perché mi ricorda quella che facevamo io e mio fratello, da piccoli, quando eravamo concentratissimi!

You May Also Like

0 commenti