Some Odd Girl - Gingerbread man



Hello stampers! My mind is whispering "Christmas cards" all day long, so here I am with another Holiday card for Some Odd Girl! To make this card I use lots of brown shades with just a bit of white, green and red.

Ciao amici! La mia mente continua a bisbigliare "biglietti di Natale", per cui ecco qui l'ennesima (e non ultima!) card natalizia per Some Odd Girl! Per realizzarla ho puntato tantissimo sul marrone e sulle sue sfumature, abbinandolo con un pochino di bianco, verde e rosso.


First of all I printed the Mini Gingerbread Man digi stamp on white paper, colored it with alcohol markers and then fussy cut. I added a white dot in each black eye because in this way it seems coming to life.

Prima di tutto ho stampato il timbro digitale Mini Gingerbread Man su della carta bianca, l'ho colorato con i pennarelli ad alcohol e poi l'ho ritagliato. Ho aggiunto un puntino bianco su entrambi gli occhietti perché questo particolare gli dà vitalità, secondo me.


Next I chose a patterned paper by ModaScrap and I die cut an hill from green cardstock. I heat embossed the sentiment - that says "Merry Christmas" - and I glued everything onto a kraft cardbase. To make the gingerbread man pop, I used foam adhesive.

Poi ho scelto una carta patterned di ModaScrap e ho fustellato una collina da del cartoncino verde. Ho embossato l'augurio e ho incollato il tutto su del cartoncino kraft di base. Per far risaltare l'omino di pan di zenzero, ho utilizzato del nastro gommato.

You May Also Like

0 commenti