Monkeys and bananas


Hello guys! How could you resist to a face like this? As I saw Ollie in Some Odd Girl shop, I just smiled. It's available in different poses, but this one hugging a banana is my favorite. They seem good friends! So I printed it, colored with alcohol markers and fussy cut.

Ciao a tutti! Come si può resistere a un faccino come questo? Come ho visto Ollie nello shop di Some Odd Girl, ho sorriso. E' disponibile in diverse pose, ma questa in cui abbraccia una banana è la mia preferita. Sembrano davvero buoni amici! Per cui l'ho stampato, colorato con i pennarelli ad alcohol e ritagliato.


I decided to keep everything brown and white, customizing a background with Create a Smile stamps and adding a strip of patterned paper at the center of the panel. The sentiment says "Who finds a friends, finds a treasure" in italian.

Ho deciso di mantenere tutta la card marrone e bianca, personalizzando lo sfondo con i timbri di Create a Smile e aggiungendo della carta patterned al centro del pannello. La scritta, poi, è assolutamente perfetta e rispecchia a pieno l'espressione della scimmietta Ollie!

You May Also Like

0 commenti