Some Odd Girl - Sorridi!



Hello my friends! Today I'm on Some Odd Girl blog to tell you how this card was born. In fact, my first idea was to make a spooky card with this Mini Clown digi stamp, inspired by horror movies. As I was coloring it, I changed my mind and I decided to make something different, uncategorized, with a sort of "Circus" atmosphere.

Ciao a tutti! Oggi sono sul blog di Some Odd Girl per raccontarvi come è nata questa card. Infatti ero partita con l'idea di realizzare qualcosa per Halloween con questo Mini Clown, ispirandomi ai film horror (che tanto non vedo mai!). Mentre lo stavo colorando, ho cambiato idea e ho deciso di realizzare qualcosa di diverso, fuori dagli schemi, con una sorta di atmosfera da circo.


I followed my instinct and I chose a color palette made of grey, red, yellow and blue. 
I drew some stars all around the clown and fussy cut everything. I glued the panel on a grey cardbase with foam tape, I stamped the sentiment that say "smile, cheese" and I went for a snarky card.

Ho seguito l'istinto e ho scelto una palette di colori fatta di grigi, rossi, gialli e blu.
Ho disegnato qualche stella intorno al clown e ho ritagliato tutto. Ho incollato il pannello su una base grigia, dandogli rilievo con del nastro gommato. Ho timbrato la scritta e ho deciso di concludere una card irriverente.


I laugh every time I see the sentiment and the clown's face! 
In general I love to plan in advance what to do because I work more focused, but changing my mind is a great way to end up with something new - even if the process is more time consuming!

Rido ogni volta che vedo la scritta e la faccia del clown!
In generale adoro programmare in anticipo cosa fare, perché la cosa mi permette di concentrarmi e risparmiare tempo, ma cambiare idea e andare avanti a istinto è un ottimo modo per realizzare qualcosa di diverso!

You May Also Like

0 commenti