Some Odd Girl - Party Tia


Hello Oddies! For today's card I focused on a color combination: when I feel like I need new inspiration, I search for videos, images or new color combinations. In this case I worked with blues, kraft, brown and white colors, which I used to color and match the Party Tia digi stamp by Some Odd Girl.
Everything is quite simple here: I printed and colored Tia using alcohol markers. Then I fussy cut.

Ciao a tutti! Per realizzare la card di oggi mi sono concentrata su una combinazione di colori: quando mi sembra di creare sempre le stesse cose, cerco nuovi video, immagini...o nuove combo di colori. In questo caso ho deciso di lavorare con i blu, il kraft, il marrone ed il bianco, tutti colori che ho utilizzato sull'immagine Party Tia di Some Odd Girl.
Il risultato finale è davvero molto semplice: ho stampato e colorato Tia utilizzando i pennarelli ad alcohol, poi l'ho ritagliata.


Next I took a piece of kraft cardstock, fullfilled by stamping a little image here and there. Finally I die cut a piece of blue cardstock to create a sort of frame and a piece of white cardstock with a grass border. The sentiment says "For you"!

Poi ho preso del cartoncino kraft, che ho riempito timbrando qua e là una piccolissima immagine a tema. Infine ho fustellato del cartoncino blu per realizzare una sorta di cornice e del cartoncino bianco per ricavare del prato dove far poggiare Tia.

You May Also Like

0 commenti