Back to school



Hello my friends! September is here, so it's time to come back to school in Italy. I remember what it feels like: new books, customized agenda, meeting old and new friends. As soon as I saw this Bookbag Tobie Digi Stamp by Some Odd Girl I decided to create my very first "Back to School" card.

Ciao a tutti! Settembre è qui, il che significa che è tempo di rientri a scuola. Ricordo ancora cosa si prova: l'odore dei libri di testo nuovi, il diario tutto da personalizzare, incontrare nuovi e vecchi amici. Non appena ho visto il timbro digitale Bookbag Tobie di Some Odd Girl, ho deciso di creare la mia primissima card "Back to School".


I colored Tobie with brown, blue and red colors of Promarkers, trying to make it looks like a good guy.

Ho colorato Tobie con i promarkers marroni, blu e rossi, nell'intento di renderlo il classico bravo ragazzo.


Finally I used a couple of patterned paper and a frame die, as I was inspired by the pictures taken the first day of school.

Infine ho utilizzato un paio di carte decorate e una fustella a forma di foto, visto che mi sono ispirata alle foto che vengono fatte il primo giorno di scuola.

You May Also Like

0 commenti