Penguin gang

 

Hello stampers! I'm stopping by to show you how beautiful and versatile the new digi set by Some Odd Girl is. It is called "Penguin Pals" and it's full of items for dressing 4 different penguins. It is perfect to create scenes for celebrating hard!

Ciao a tutti! Eccomi qui per mostrarvi quanto bello e versatile è questo nuovo digi di Some Odd Girl. Si chiama "Penguin Pals" ed è ricco di elementi che permettono di vestire 4 diversi pinguini. E' perfetto per realizzare scene in cui ci si dà alla pazza gioia!


First of all I chose 2 penguins and a bunch of items to dress them and build a festive scene. I also drew a line to create a ground.

Prima di tutto ho scelto 2 pinguini e un po' di elementi per vestirli e realizzare una scena frizzante. Ho anche tracciato una linea per realizzare il terreno.

I colored everything with alcohol markers, using bright colors and warm grey shades. I added a sentiment on top of the panel and framed it with black cardstock.

Ho colorato il tutto con pennarelli ad alcohol, utilizzando colori accesi e grigi caldi per i pinguini. Ho aggiunto l'augurio nella parte alta del pannello, che ho incorniciato su del cartoncino nero.

You May Also Like

0 commenti