Some Odd Girl - Momma Chicken and Chicks



Hello stampers! Today I have a quick project for you: a birthday card for a mom. I love the sweetness of this Momma chicken protecting her chicks, that is a new digi stamp by Some Odd Girl. The scene is very simple, since it is composed by a fence and a patterned paper.

Ciao amici! Oggi ho un progetto molto veloce da mostrarvi: una card di compleanno per una mamma. Adoro la dolcezza racchiusa nella chioccia che protegge i propri piccoli, immagine che è una delle novità dello shop di Some Odd Girl. La scena che ho creato è davvero molto semplice, visto che è composta da una staccionata e da della carta patterned.


As I saw the image on the shop, I had to print it in two different sizes and color them with promarkers. At the end I decided to use the bigger one.

Come ho visto l'immagine nello shop, ho dovuto stamparla in due diverse dimensioni e colorarla con i promarkers. Alla fine ho deciso di utilizzare quella più grande.


I used a big die by Sizzix on kraft cardstock for the fence, while I chose a Dovecraft paper for the background. The sentiment says "Best wishes to my super mom!" in italian.

Ho poi utilizzato una fustella Sizzix con del cartoncino kraft per la staccionata, mentre ho optato per una carta Dovecraft per lo sfondo.


You May Also Like

0 commenti