Some Odd Girl - Musician Mermaid


Hello my friends! I'm so happy because I'm enjoying "The Daily Marker 30 Day" coloring challenge and I didn't miss a day! One of the subject I shared is this Musician Mermaid, a digital stamp by Some Odd Girl. The only thing left to do was creating a card: in this case I decided to emphasize the water element, as well as the musician side of the mermaid.

Ciao a tutti! Sono felice e soddisfatta di aver partecipato alla sfida di colorazione "The Daily Marker 30 Day" senza perdere nemmeno un giorno! Uno dei soggetti che ho condiviso è questa affascinantissima Musician Mermaid, una delle sirene in formato digitale di Some Odd Girl. L'unica cosa che mancava da fare era realizzare una card: in questo caso ho deciso di enfatizzare l'elemento acquatico, così come il lato musicale della sirenetta.


Even if the mermaid is very happy, I wanted to give her a sort of "melancholic feeling" by using blue and aqua shades of markers. Then I fussy cut.

Anche se la sirena sembra felice e a suo agio con lo strumento, ho voluto regalarle una vena malinconica utilizzando sfumature di azzurro e blu. Poi ho ritagliato la figura.


I created a pool using a wave stencil and Peacock Feathers and Cracked Pistachio Distress Inks, while for my cardbase I chose a paper with pentagrams.

Ho realizzato uno specchio d'acqua con uno stencil ad onda e i Distress Ink Peacock Feathers e Cracked Pistachio, mentre ho optato per una carta decorativa con pentagrammi come base.


The sentiment is in italian, made by La Coppia Creativa, and the meaning is "you deserve whatever your heart is set on". A beautiful one, perfect for a mermaid with lots of dreams!

La scritta è de La Coppia Creativa ed è davvero azzeccata per una sirena con un sacco di sogni!

You May Also Like

0 commenti