Easter bunny


Hello stampers! Today I have lots of cards to share with you: I'm working on Easter and this super-cute bunny by Some Odd Girl is one of my favorite image ever! I created a bunch of cards coloring the critter with different markers, mixing and matching it with patterned papers.

Ciao amici! Oggi ho un mucchio di card da condividere con voi: sto lavorando per la Pasqua e questo carinissimo coniglietto di Some Odd Girl è uno dei miei preferiti di sempre! Ho realizzato un bel po' di card, colorandolo con diversi pennarelli, mischiandolo e abbinandolo con diverse carte decorative.



As you can see, I printed, colored and fussy cut different bunnies - and ducks too!

Come potete vedere, ho stampato, colorato e ritagliato diversi coniglietti - e anche qualche anatra!


I  chose different die cuts, sentiments and papers to create colorful cards.

Ho scelto diversi cartoncini fustellati, qualche augurio e carta decorativa per realizzare card colorate.




Those bunnies are really adorable!

Questi coniglietti sono davvero adorabili!

You May Also Like

0 commenti