venerdì 9 novembre 2018

So Suzy Stamps: November Release


Woohoo! Today it's a New Release Day on Crackerbox & Suzy Stamps: I decided to use one of the new snarky stamps and pair it with the smiling hyena of a previous release.

Wohoo! Oggi è giorno di nuova release sul sito di Crackerbox & Suzy Stamps: ho deciso di utilizzare uno dei nuovi timbri irriverenti e l'ho abbinato con la iena sorridente di una release precedente.


To begin with, I stamped the Psycho Critter with Memento Tuxedo Black ink, coloured with promarkers and fussy cut.

Per cominciare, ho timbrato la Psycho Critter con dell'inchiostro Memento Tuxedo nero, colorato con promarkers e ritagliato.


As the image of the hyena is quite big, I only had to stamp the sentiment on a piece of white paper and chose a patterned paper that would work both for a male or a female recipient.

Visto che l'immagine della iena è abbastanza grande, ho solo aggiunto la scritta che ho timbrato su del cartoncino bianco e ho scelto una carta pattern che funzionasse sia per maschi che per femmine.


The sentiment is hilarious, especially if you see the face of the hyena while you're reading it! The release is beautiful, full of Harry Potter, Christmas and also snarky sentiment and images - be sure to check it out!

La scritta è davvero ironica e simpatica, specialmente se si guarda al muso della iena mentre la state leggendo! E la nuova release è davvero bellissima, piena di timbri di Harry Potter, Natale e anche scritte irriverenti... dateci un'occhiata!

Supplies used:

Psycho Critter

6 commenti: