Balloon Bunny


Hi all! One month left to Valentine's Day, I don't know how it will be but I need positive vibes. Luckily the January release of Whimsy Stamps is full of new adorable critters designed by Some Odd Girl, such as the super-cute Balloon Bunny digi stamp.

Ciao a tutti! Manca un mese a San Valentino, non so cosa ci aspetta ma c'è bisogno di vibrazioni positive. Per fortuna la release di gennaio di Whimsy Stamps è ricca di adorabili animaletti disegnati da Some Odd Girl, così come il tenerissimo digital Balloon Bunny.


I printed the bunny on regular white cardstock, then I colored it with alcohol markers and fussy cut. I decided to color the balloon in red and added white touches with a gel pen.

Ho stampato il coniglietto su del cartoncino bianco, poi l'ho colorato con i pennarelli ad alcohol e ritagliato. Ho deciso di colorare i palloncini con il rosso e ho aggiunto dei dettagli con la penna gel bianca.


I combined it with a patterned paper full of golden details that I used for the background of my card. 

Ho combinato il coniglietto con una carta decorativa ricca di dettagli dorati, che ho utilizzato come sfondo per la mia card.


I heat embossed a big sentiment with golden powder and fussy cut it. I used foam tape for the sentiment as well as for the bunny. I think that this card is so elegant and romantic!

Ho embossato la grande scritta con della polvere dorata, poi l'ho ritagliata. Ho utilizzato del nastro gommato per la scritta, così come per il coniglietto. Penso che questa sia proprio una card elegante e romantica!

You May Also Like

0 commenti