Best friends

 

Hello there! After building a long pile with this set of pets by Some Odd Girl in my previous card, I can't stop using and coloring those super-cute critters! Today I made a card with masculine colors, a bunny and an hamster.

Ciao a tutti! Dopo aver costruito una lunga pila con il set di animaletti di Some Odd Girl nella precedente card, non posso smettere di utilizzare e colorare questi adorabili animali! Oggi ho realizzato una card con colori mascolini, un coniglio e un criceto.

I placed the 2 digis one on top of the other, colored with alcohol markers and fussy cut. I chose a bunch of patterned paper in brown and teal and die cut the lightest with a tag die.

Ho posizionato i 2 digi uno sopra l'altro, colorati con pennarelli ad alcohol e li ho ritagliati. Ho scelto un po' di carte decorative nei colori marrone e foglia di té, fustellando la più chiara a forma di tag.

Then I glued everything on a panel, adding the critters on top with foam tape. How cute are they? I can't resist them!

Infine ho incollato ogni cosa su un pannello, aggiungendo gli animaletti con del nastro gommato. Ma quanto sono carini? Oserei dire, irresistibili!

You May Also Like

0 commenti