A deer with Christmas lights


Hello my friends! Another Holiday card? Yes, please! Today I'm using a different deer by Some Odd Girl: there are a bunch of them in the shop and every single deer is just so unique and cute! Brown is one of my favorite colors in general and for Holiday cards in particular. For this card I used a lot of brown and white, adding colors only for the lights and the sentiment.

Ciao amici! Un'altra card natalizia? Oh sì! Oggi ho utilizzato una diversa renna di Some Odd Girl: ce ne sono un bel po' nello shop e ogni singola renna è così unica e carina! Il marrone è uno dei miei colori preferiti, in particolare quando si tratta di card natalizie. Per questo biglietto ho utilizzato un sacco di marrone e bianca, aggiungendo colori soltanto nelle luci e nell'augurio.


First of all, I printed the deer on white cardstock, colored and fussy cut. Then I added some details with a white gel pen and put the deer on a rectangular die cut. I fussy cut the Christmas lights and put them on top of the deer. At this point I embossed a brownish cardstock with a polka dots embossing folder and glued some little snowflakes here and there.

Prima di tutto, ho stampato la renna su del cartoncino bianco, l'ho colorata e ritagliata. Poi ho aggiunto qualche dettaglio con una penna gel bianco e ho posizionato la renna su una finestra rettangolare fustellata. Ho ritagliato le luci di Natale e le ho posizionate sulle corna della renna. A questo punto ho embossato un cartoncino marroncino con un folder puntinato e ho incollato un po' di fiocchi di neve qua e là.


Finally I heat embossed a scripty sentiment with gold embossing powder and fixed everything on a white cardbase. I really love the color palette of this card, even if I'm going to try something different in the nearly future!

Infine ho embossato un augurio calligrafato con della polvere da embossing dorata e ho incollato il tutto su una base bianca. Adoro la palette di colori di questa card, anche se proverò a creare qualcosa di diverso nel prossimo futuro!

You May Also Like

0 commenti