Oh deer!

 

Hello stampers! Today I have another Holiday card for you, using one of my favorite stamps by Some Odd Girl: the Mini Rudolph digi. I love its face and its big nose! I printed it on a piece of white cardstock in order to color it with alcohol markers. I chose different hues of brown colors for all the card, from the deer to the background panel.

Ciao a tutti! Oggi ho un'altra card natalizia per voi, che ho creato utilizzando uno dei miei timbri preferiti di Some Odd Girl: la mini renna Rudolph. Adoro il suo musino e il suo nasone! Ho stampato il digi su del cartoncino bianco al fine di colorarlo con i pennarelli ad alcohol. Ho scelto diverse sfumature di marrone su tutta la card, dalla renna al pannello di sfondo.


I colored Rudolph, added some golden accents and fussy cut. I picked a piece of chocolate cardstock and covered it with white dots. I die cut a strip of patterned paper and put it at the center of the panel. I glued some snowflakes here and there, fixed Rudolph with a bit of foam tape and heat embossed the sentiment in white on red cardstock.

Ho colorato Rudolph, aggiunto qualche tocco dorato e ritagliato. Ho preso del cartoncino marrone e l'ho ricoperto con puntini bianchi. Ho aggiunto della carta decorativa al centro del pannello, fustellandone i bordi. Ho incollato qualche fiocco di neve qua e là, ho fissato la renna con del nastro gommato e ho embossato l'augurio su del cartoncino rosso.

You May Also Like

0 commenti