Dream of gold


Hello crafters! Which supplies do you use most while you create an elegant card? I can say "gold embossing powder". So today I'm sharing with you my personal idea of clean and elegant card, made only with a couple of colors and stamps by Crackerbox Palace & So Suzy Stamps.

Ciao a tutti! Quale è il primo prodotto che vi viene in mente quando si tratta di creare una card elegante? Per quel che mi riguarda, la polvere dorata per embossing. Quindi sono qui a condividere con voi la mia idea di card elegante e pulita, realizzata soltanto con un paio di colori e timbri di Crackerbox Palace & So Suzy Stamps.


To begin with, I picked the Chrysanthemum outline and I stamped it with Versamark Ink onto a piece of blue cardstock, then I covered with gold powder and heat embossed. I filled the edges with other flowers, inking the stamp with a color pad similar to the cardstock.

Per cominciare, ho preso il timbro con il crisantemo e l'ho timbrato su del cartoncino azzurro con del Versamark Ink, poi l'ho ricoperto di polvere oro e l'ho embossato a caldo. Ho riempito i bordi con altri fiori, timbrandoli con un tampone simile al colore del cartoncino.


Finally I stamped a sentiment in the center of the panel, I glued everything onto a piece of gold cardstock and I added few clear nuvo drops here and there.
I love this type of cards and the sentiment is beautiful and motivating!

Infine ho timbrato l'augurio al centro del pannello, ho incollato il tutto su del cartoncino oro e ho aggiunto un po' di nuvo drops trasparenti qui e là.
Adoro questo tipo di card, e la scritta è particolarmente bella e...motivante!


Supplies used:

Chrysanthemum Outline

Dream forever


You May Also Like

0 commenti