Autumn and scarecrow

 

Hi there! I'm back with an Autumn card with neutral colors: it's is my favorite season so I'm trying to put its atmosphere on a card. This time I chose the Hay Scarecrow by Whimsy Stamps and I colored it with alcohol markers. I picked brown, yellow and red colors. Then I fussy cut.

Ciao a tutti! Oggi vi mostro una card autunnale dai colori neutri: si tratta della mia stagione preferita, che ho cercato di riportare in questa card. Ho scelto il digi Hay Scarecrow di Whimsy Stamps e l'ho colorato con i pennarelli ad alcohol. Ho optato per i colori marrone, giallo e rosso. Poi l'ho ritagliato.

Finally I put it on a digi patterned paper with foam tape, framed it and glued everything on a white cardbase. Finally I added a speech bubble for the sentiment. A very simple card full of autumn vibes! 

Infine ho posizionato l'immagine sul della carta patterned digitale, l'ho incorniciata con una fustella e ho incollato il tutto su una base bianca. Infine ho aggiunto una nuvoletta con l'augurio e... questo è tutto! Una card veloce ricca di atmosfera autunnale.

You May Also Like

0 commenti